Ledig i morgon:)

Har Hojjat till jobbet nu i två veckor nästan varje dag, i kväll var det solnedgång när jag kom över lullehovsbron"vackert" som fan.
Helene och Ronja kom över på dan och mös i solen, så trevligt både för mig och mina hanhundar som är så kära i Ronja (labbetjej) Vi satt uppe på berget och solade lite innan vi åt lunch på nya altanen på framsidan, man får nästan lite medelhavskänsla så här i början på Maj. Tack Helene för ditt underbara sällskap:-)

David och Bigge stressade ner till färjan för att åka på ringträning. men...tre stora långtradare sabbade deras träning då dom skulle få vänta tre färjor:-( David var rejält sur när jag kom hem, han var laddad för ringträning efter Biggs konvalicent. Men det blir inte alltid som man tänkt sig!!!
Det blev en massa kryss på altanen i stället, och vi satt en stund med ljuslykta och en öl ute när jag kom hem .
I morgon är jag ledig och kanske vågar jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv för en härlig dag. Ronja sov väldigt gott i går kväll.
Kram H.

2008-05-08 @ 10:14:40
Postat av: Lena

Har du vågat????

//Lena

2008-05-09 @ 06:42:36
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Susanne!

Kan du tänka dig att jag faktiskt våga:):)Ibland överträffar man sig själv. Hoppas du blir lika modig som mig en dag Lena:/Trevlig heg och kram!

2008-05-09 @ 17:38:13
Postat av: Lena

Jag är stolt över dig *ler*

//Lena

2008-05-09 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0