KBT

I dag har jag pysslat med kognitiv beteende terapi :) Det är ju det jag ska vara bra på i mitt jobb "ler"
Nova och jag gick längst en hage med elstängsel 500 m och jag tackar dig min underbara hund för att du står ut med mig"love"  

Det kanske är svårt att förstå för dom som inte sett en jävla huggorm sätta tänderna i sin älskade rottweilers näsa
 att man kan få sådan fobi som jag fått!!! Men jag jobbar på att utsätta mig för liknande sitiationer som i dag för att få bort rädslan. Nova fick en super stund nere på stranden vid Hammargården själv med matte i em och det är hon inte bortskämd med.
Bigge och Loke fick följa med Sandra och Robin Till Säby på fm och bada, vilken lycka för killarna:) Helt otroligt att få sådan suport, jag hann städa, sola, pyssla och njuta i solen efter en jour natt på jobbet:) Bigge va tydligen i vattnet hela tiden simmande utåt så Sandra fick lätt panik att han skulle försvinna ut till Birka:)

Har ni sett bilagan SEMESTERTIPS i Dn i dag??? Visst är det Anja på framsidan? "Novas mamma och Bigges Mormor"
Ja Lena min första bild har jag lyckats lägga in "skit kaxig" vet inte riktigt hur det gick till:)))
kanske försöker igen!!
Vi har haft en så otroligt skön kväll med grill, sol, promenad osv nu är det dax att inse att jag jobbar 10 i morgon bitti:)
Bilden på inlägget nedanför är på Davids Mamma och bror förra helgen när vi jobbade här hemma! Kramizzzz!image80

Kommentarer
Postat av: Lena

Du ser Susanne... tekniken är inte så svår:-)

Duuuktig tjeeej......*ger en frolic*

//lena

2008-05-12 @ 21:10:45
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0