Sebastian har fått körkort!

image28I dag är en stor dag i familjen Angermund, Sebbe kom hem med körkortet:) GRATTIS önskar en stolt mor, du är så duktig.
Det var en bra julklapp vi gav Sebbe, ett paket med 10 lektioner och allt annat som ingår och trots en hel del strul med bruten hand och operation så gick både teori och uppkörning som en dans.

Sportlovet flöt på med stora projekt i Villa Angermund! Både Seb och Sandra gjorde om sina rum till vad dom är i dag. Målade, tapetserade, köpte nya möbler och annan inredning. Vi föräldrar blev förstås engagerade både med plånbok och engagemang"ler fattigt" Men resultatet är SÅÅÅ bra och dom ska ju trivas i sina rum dom år jag får ha dom kvar hemma.

Annars flyter det på med ringträning för David och Big, vi var ute och la spår förra helgen och det gick som vanligt bra för jordfräsen Big. Annars har jag legat lågt med att träna lydnad sista veckan. David kör mycket kontakt och ledarskap med HSB " han som tror att han bestämmer" och vi är ute i skogen på långa härliga promenader varje dag. I lördags tog Sandra med Big på en middag med kompisar som fick rota honom i munnen och busa med honom med bra resultat.

image30Själv va jag bjuden till Gittan på jobbet på tjejkväll med bastu, tacos, massor av vin och härligt babbel........... lite ont i håret dagen efter, men Sandra drog med mig till Ikea i Kungenskurva där allt snurrar runt endå så det passade mig ganska bra:)
I går va jag på inspirations föreläsningen Bli chef över ditt liv, tänk att man blir så glad och inspirerad av att gå och lyssna på dessa förelösningar och alltid snappar man upp något man tar med sig och försöker tänka på i livet.         En bra sak jag tog med va MAN SKA LEVA LIVET inte ÖVERLEVA DET! Det är ju så det känns ibland. Hon pratade mycket om helikopter perpektiv också som är spännande men för långt att skriva om här!

Nu ska jag laga lite mat till mig ,Sandra och Robin som vi ska äta till Lets dance, Sebbe är ute och firar och i kväll är det David som är på föreläsning, Jakt så klart! Ha en underbar Helg!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica med familj

Du börjar verkligen bli varm i blogg kläderna så kul att läsa, GRATTIS Sebbe till körkortet nu får man hålla sig undan på mälarö vägarna

2008-03-14 @ 21:25:02
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Stort Grattis till Sebbe från Tumba:-)

Lägger in bilderna i morgon - måste krama kudden nu eftersom vi åker redan kl. 7 i morgon arlastund!!

//Lena

2008-03-14 @ 23:54:34
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0