Trevlig midsommar!

 Denna bild skickar jag Midsommarkram med!
I dag kom Lena och Zyrran ut på Färingsö och hälsade på! Vi tog en sväng till Spanfod och Zyrran fick packväskor eller vad dom nu heter, När vi kom ut hade jag en handskriven bot på rutan 700 hade parkerat framför lagerinfarten:) Vilken tur att det är en jakt kompis till David som äger stället"GARV" Det blir kaos vart man en kommer!!!

Sedan gick färden ner på ängarna vid klubben där vi la spår till Zyrran och Big.
Medans spåren låg till sig så åkte vi upp på klubben och tränade lite lydnad med Bigge, de var varmt men han var duktig endå:) Det är koncentrationen som jag blir störd av att den brister. Men Lena ger sig inte utan får igång oss, och när han får focus går det ganska bra!!
Spåren gick bra dom också, det tok blåste och var toktorr lera men syskonen plöjde på och jobbade in nästan alla pinnar.
Tack för i dag Lena! kommer ut måndag kväll och kör på Botkyrka. Måste tacka för att du orkar motivera mig åter igen, Du och Bigge är mina två motivations ankher:)

Till sist vill jag gratta Marie och Lillen till tillökning i familjen:):):) Lilla Tee kom äntligen hem till sin familj! PHUUUUU Marie jag hoppas att hon inte är lika jobbig som Big var. Han var hemsk som valp även att han varit med oss jämt överallt:) Men man glömmer och Nova var också ganska jobbig tror jag:) Döpte henne till Hajjen pga tänderna!

Vill önska alla goa kära en trevlig Midsommar! Såg just att vi får finväder just i morgon em och kväll!!!:)
Kram Susanne David Hundar katter och ungdomar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0