Tatuerad och klar!

Denna bild symboliserar min kärlek till rasen Rottweiler och kärleken till dom hundar jag har och har haft och förhoppningsvis kommer att ha!
Jag är nöjd med bilden som fått prägel av Kiran som fick fria händer att ta fram en bild av ett Rottweiler huvud. Jag mmsa de en bild på Big som hon kikade på"MEN" det är som sagt var en symbol!
Denna Ankh är en livssymbol som vi tog till oss när vi var i Egypten för två år sedan. Den betyder en massa saker och är nyckeln till den förborgade visdommen. den är en överenskommelse eller pakt som står för livet och det gav oss iden att göra en familje symbol av detta ögleförsedda kors som står för livet och att själen överlever kroppens död. Ankh korsets form påminner om formen av en nyckel och kallas därför även "Livsnyckel" Även sanningens och rättvisan symoliserar detta tecken.
Det går även att Goggla om man är nyfiken. Vi tyckte i alla fall att detta kändes som en bra symbol i våran familj.

För mig står i alla fall dom tre nedre hjärtanen för min kärlek till Sandra Sebastian och David, David är nog det hjärtat som är upp och ner"Ler" Det översta hjärtat är för all kärlek till mina föräldrar släkt och vänner som betytt och betyder mycket för mig.
Oj så djupt och kletigt det blev:) Men för mig är är det rätt och kul att visa mina känslor så här, sen får alla tycka vad dom vill"Det är ett fritt land"

Får så sjukt ont i nacken av att sitta vid datorn så jag säger godnatt till alla och värmer vetekudden!

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Kanon Susanne!!!



Blir lite avis:-)



//lena

2008-06-17 @ 22:41:55
URL: http://www.pichu.se
Postat av: susanne m big.

Kul att du tyckte om tatueringarna:) Jag är jätte nöjd! Har tränat lite fot, kontakt och APPORT:)förståss gick bra!KRAMIZZZZ!

2008-06-17 @ 23:39:47
Postat av: marie & Peg

Kanon fint,du vet säkert filken jag tyckte om.



kram

2008-06-18 @ 08:31:11
URL: http://hem.bredband.net/b381531/
Postat av: Marie & Peg

Trevlig midsommar på er.

Nu har lilla Tee kommit hem

Ha det så gott



Kram

2008-06-19 @ 22:17:21
URL: http://hem.bredband.net/b381531/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0