Hemlighet!

Jag trodde att jag kunde ha en hemlighet för David"ler" men han hotade med att han skulle kittla mig tills jag berättade, jag är såååå kittlig och visste att jag skulle ha svårt att hålla en hemlihet för min kära make:)

Men nu har jag en hemlighet för er som läser:) För ni kan inte kittla mig"ha ha" Nästa fredag kl 11 så blir det av!
Vilken värme vi har, stackars hundar dom ligger mest och flämtar på dagarna. Men vi går ut på kvällarna och försöker ta igen dom varma timmarna med bus lek och lite träning med gangstern Big och sen ligger dom ute på altanen även på natten, om inte Loke får tokspel på någon Älg som paserar och drar på ståndskall för då åker dom in

Jag och min älskade son hade ett världskrig i morse, ett sådant man bara har typ 3 gånger om året"FY"
Det är primitivt att bråka och har oftast en massa underliggande orsaker som man passar på att ta ut på dom man älskar mest. Så var fallet här!! Min son är en så klok person han har gått från yterlighet till ytterlighet dom sista åren och jag är så stolt över honom så jag kan spricka. Men det är en tuff  resa han gör med sin flickvän som drabbats av en massa tråkigheter i familjen. Livet är inte alltid rättvist kan jag känna väldigt starkt i detta fallet.

Hur som helst har vi kommit på bana igen och pratat om respekt osv. Vi är ju numera tre par allt som oftast i familjen inte Mamma Pappa och två barn som vi varit i många år"ler"
Jag gillar läget och tycker så mycket om både Amanda och Robin! Nej nu lullar jag på i min terapi skrift som vanligt istället för att sova skönhetssömn:(

Ska skämma bort David med lunch i morgon nere vid Säbybrygga och ta med alla hundar för att bada 30 grader ska det bli"Phu...!"
Nu kan ni undra över hemligheten:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0