Bigge på utställning i Norrköping:)

image126image127image128image129image130image131image132Phu vilken värme! Bigge hade nog hellre åkt och badat om han fått välja:)
Men nu valde vi så då blev det utst!
En fröjd åter igen att se David visa Bigge!!! Vilket team:)
Det var en konkurent i unghunds klassen och det var Bigges halvbror Nixon. Han är ju så tok fin så vi fick inse att han var en värdig vinnare. Likheten mellan Bigge och Nixon är slående, man ser mycket Gunde i dessa båda killar.
Tydligen har dom också samma känguru gener, hoppar och studsar som tennisbollar som förövrigt är deras favorit leksak, så även Gundes tror jag.
Vi fick superbra kritik, som löd!

Maskulin hane, välskuret huvud, välplacerade öron, små ögon, Bra bett och tänder, fin över och underlinje. Välutvecklad bak, välformad bröstkorg med bra djup och längd, bra päls, vältecknad, rör sig med bra steglängd!!!!
JA vad ska man säga:) Dessutom berömde hon Bigge när hon kände igenom honom och tittade i munnen och på tänderna, sa att han var väldigt duktig! FY vad stolt jag är över mina killar!
Lena och Zyrran var med och tog hem sin klass med HP:) Vilket par kan bara le stort!
Grattis Lena var ska ni två sluta???
På hem vägen åkte vi ner till en sjö och picknickade, hundarna fick bada och gissa om det var uppskattat efter 30 gradig värme på utst platsen.
I dag har vi också varit på Hammargårds stranden och badat hundarna och tittat när Sebbe tränar Thaiboxning.
Han tränade med Mito som är Thaibox instr, tydligen så är Sebbe jätteduktig och det såg bra ut, kul att sebbe hittat sin grej!
Imorgon börjar vi jobba igen"stön" man får mersmak av ledighet, MEN vi har haft en helt otrolig semester både i Italien och här hemma. Batterierna är på fyllda och kärleken vårdad och stor. Jag är ödmjuk till allt jag har runt omkring mig känslomässig rikedom är så mycket större en den pengar kan ge!

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis till både utställning och män som fyller år och vad annars som kan behöva ett grattis! Verkar som om ni har haft en underbar semester. Det måste vara paradiset för oss vinälskare.....Vi får väl se hur det går för oss i helgen. Känns som om David fixar det där med utställning 100 ggr bättre än vad jag gör.

Kramis Lena o fröken Fis (dvs Elsa)

2008-06-04 @ 12:38:52
URL: http://hem.bredband.net/b437086

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0