Äntligen är känslan rätt!

Lena du borde blivit pedagog"ler" Efter våran dag så inser du ju att min pedagogiska sida bara är arbetsrelaterad!!!!
Men jag är snäll mot dom jag tycker om Grrrrrrrr!!
Förtydligat så skällde jag ut en Gubbjävel som tror att han äger en strandremsa av Mälaren där vi varit i 11 år med hundar barn osv... Allemansrätten gubbe "läs på" Höll på att få gubben riktigt rädd när jag sa att han skulle vara försiktig med att närma sig på grund av min "opålitliga" ROTTWEILER Usch och fy Susanne!!!!:)Nog om det.



Vi körde ett morgon pass på klubben innan vi svalkade oss och jag är väldigt nöjd måste jag säga. Min hund är nog mer nöjd en mig då hans focus bara stegrar. Vet inte riktgt hur jag ska formulera mig men man vet ju när man hittat rätt i så mycket annat i livet och nu har jag hittat rätt tränings filosofi.

Tack Lena för din glöd och glädje i vad vi presterar, det är en av morötterna att du blir lika glad som jag när Bigge fattar och presterar. Nog med beröm vi har trots allt inte uppfunnit hjulet bara fattat vad våra hundar tänder på:)

Efter en ganska tuff vecka på jobbet har jag nu fyra dagar ledigt"Phu" Nästa vecka är det världsutst och Davids syster gifter sig på lördagen så mycket roligt hägrar. Vi håller tummarna för högtryck.....

Kommentarer
Postat av: Lena

Meeeen Guuud vilka vackra hundar:-)



//lena

2008-06-28 @ 23:15:00
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0