Allsång och murder in midsummer:)

Nu är det sommar för mig! När jag får se Allsång och runda av med Morden i Midsommar så är det sommar"Ler" trots att regnskurarna haglar:)David  fotade när nästan alla tittade bort"suck" Men vi hade en trevlig Midsommar med familjen Berg som vanligt, Efter Sill middagen var vi på golfbanan i tre timmar och tjuvspelade:)Många glada skratt blev det som vanligt..... och familjen Berg fick sig en tanke ställare över närspelet:)En del såg ju ut som proffs redan från början!!:)
Sebbe och Amanda gick med ett hål sedan åkte dom vidare till Hässelby!

Själv så passade jag på att drilla Bigge i våra läxor:):):) Han gjorde så bra i från sig med endast en stor pinne som träningsredskap på golfbanan.

När vi landade på Villa Angermund så satte killarna upp tältet och bjöd upp oss på en eld i det omtalade kåtatältet med eldstad i mitten. Men jag Cicci och William tyckte det var mysigt med tända ljus och småprat i soffan:) Så killarna fick campa på bäst dom ville! Bergarna var kvar även lördag. En tur till Munsö lagunen på dagen blev det och mera golf!Cicci gjorde sin första burdie på korthålsbanan"GRATTIS" Vi njöt av dagen med Rose på berget och grillat i massor "Oj så gott"

Måndag kväll var jag på Botkyrka och tränade med Lena och"gäng" Jätte roligt! Så kul att få höra av Lena att Det såg bra ut när vi kom ut på plan och hon bad oss att ställa upp:) Han har fattat..... ock tycker att det är kul! Vi körde till och med target:) Han greppa direkt först med nosen och sen med tassen"ler"
Vi har kört på lite hemma i dag. men nu är det mycket på jobbet några dagar så det är bara att sortera"ler" Både No
va och Bigge var med på jobbet i går faktiskt pga att jag inte vill att Nova ska slicka på sina baktassar nu när dom nästan är läkta.

I morgon är det pest med jobb 12 till 21 men på Torsdag fm ska Lena komma över och vi ska träna på Mälarö och på fredag ska jag Sandra och Robin åka och titta på Maries lilla Tee:) Har tänkt ut en present:)

Till sist tackar jag  för inbjudan till att komma till dig Ami i Barcelona"Ler" Förmodligen kommer jag i slutet på Juli eller början på Augusti. Måste lösa lite små pyssel bara. Längtar efter att ses!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Camilla & DeNiro i Piteå

Hej Susanne. Tyvärr jobbar jag själv den helgen, annars hade vi kanske kunnat lösa det på nåt sätt med att jag rastat hundarna eller nåt. Men jag jobbar till 23 på lördag, sen börjar jag 06,30 på söndagmorgon igen... Men jag ska hålla ögonen öppna ifall det är någon som kan tänka sig hjälpa till! Annars har vi ett hunddagis på klubben, men jag tror inte de har öppet kvällstid.

Lycka till!

2008-06-25 @ 10:36:21
URL: http://www.nogg.se/camillan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0