Skönt att få vara hemma:)

Tar allt lite lugnare, det går ganska bra, går i fällan ibland, känner det då på en gång.  Har varit hemma två veckor i morgon. Skönt....... Träffat och gjort lite sådant som varit kul att prioritera:) Var hos Lucas i dag som fyllt tre.



Sandra och Robin var med och vi fick lunch och tårta. Den fina altanen var David med och jobbade fram 6 juni.
Eroz Loke och Zicco syns i bakgrunden.



Dagarna baklänges har gett en hundjobbar kväll med spår, uppletande och budföring tillsammans med våra grannar Lotta och Bertil som har Rottis hanen Carrabas två år. det var första gången vi var ute men inte sista KUL!!!

I helgen var min kära vän Annelie på besök, hon som envisas med att bo på Bali"fy" Vi åt middag på varvet.


Satt sen och bubbla till sent då vi inte träffats sedan i höstas:) Vi har varit kompisar i över 25 år, helt sjukt....
Härlig kväll med stor uppladnings potensial av batterierna"ler"

Marie var här också och jag lovade några bilder på hundarna!









Trevlig dag! Tack Marie för kryddor och lyktor!


Jag har läst ett gäng böcker och massor av tidningar och slappat mer en på många år. Tänkt mycket på jobb och prioriteringar, vet inte om jag orkar eller vill tillbaka till brunna i höst.
Mitt tryck ligger nu i kväll på145/78 puls 75 Vad säger syster Helene om det?:) Jag är nöjd i alla fall.

Min andra kära vän som flytt Sverige redan för åtta år sedan har bjudit ner mig och Sandra till BARCELONA!!!!!!
Vi åker på Torsdag "skönt"
Innan jag slutar skriva så vill jag gratta Lena och Zyrran till era fina placeringar i helgen på Öland!! Ni är så BRA!!

Vi hörs om ett tag! Ha det skönt i sommarvärmen!


Kommentarer
Postat av: marie & Peg& Tee

Hej på er!!



Ha en underbar semester i Barcelona och shoppa riktigt mycke.

Tee växer väger nu 11,2 kg.



Ha det så gott kram

2008-07-22 @ 11:44:08
URL: http://hem.bredband.net/b381531/
Postat av: susanne

Pussa Tee och Peg från oss! Ha det bra ni också! ni får komma hit och bo över så vi kan grilla och mysa när vi kommer hem! Kramizzzz!

2008-07-22 @ 11:54:36
URL: http://bjur.blogg.se/
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Ha en kanonresa nu och ladda dina batterier lite till. Kramis



//Lena

2008-07-22 @ 13:32:35
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Annelie

Det var en härlig kväll och efterföljande dag med hundpromenad(fast jag inte har någon vidare pli på dina hundar. Om vädret i Sverige var som på Bali så skulle jag kunna flytta hem direkt men....

Bilden blev ju inte så illa eller är det jag som ser dåligt?? Kramar Annelie

2008-08-13 @ 04:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0