Vårkänslor

Solen skiner och jag har en ledig dag "bingo"  Trots alla skitiga fönster och allt damm i hörnorna kommer det en vårkänsla krypande i min kropp. Jag ska sätta på mig mina nya solglasögon som jag fått hem från favoptik för 975 spänn med progresiva glas Fynd!!!!  och sen ska jag ta Loke Nova och Big och gå runt hela golfbanan och njuta av solen, tina upp min frusna skäl lite. Kanske jag skulle blivit poet "ler"

image24Hur som helst så känner jag att ett par ganska tunga veckor ska arkiveras långt ner i arkivet och nya förhoppningsvis glada och utmanande komma farande. Det beror ju mycket på hur man själv hanterar saker och ting och jag vet att jag har lätt att frotera mig i jobbiga tankemönster ibland, men tack och lov så blir det inte så ofta nu för tiden.

Min älskade son Sebastian klarade teorin i går! Grattis du är så duktig!!!! Nu är det några kör lektioner bara sen ser vi nog inte röken av våra bilar längre:)

Sandra har imponerat på mig dom sista veckorna, det är som jag brukar tänka (genom jobbiga saker kommer man starkare ut på andra sidan) Det har hon gjort stort tycker jag. Dom två sista dagarna har det hänt possitiva saker runt henne och jag är glad för hennes skull och hoppas att allt ska bli riktigt bra till slut!
Nej nu tycker hundarna att jag suttit still länge nog VÅR KRAM!!

Kommentarer
Postat av: HKH Hertiginnan Anne af Uppsala

Rösta ♥ på ♥ vackraste ♥ glamourmodellen ♥ i min ♥ blogg

2008-02-19 @ 12:14:31
URL: http://VECKOMAGASINET.SE
Postat av: Familjen Gosch Brunell

Härligt att det vänder det måste varit tjugan :-)). Här i stenhamra släcker vi bränder dagarna i ända hoppas jag hittar våran tjuga snart så vi kan njuta av vårsolen tillsammans kram

2008-02-19 @ 21:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0