Kommentarer!

I dag slår vi rekord i besökare på min blogg! Men snälla klicka på kommentar under inlägget och skriv en rad.
Bara Marie har skrivit en kommentar och även om det värmer så vore det kul om fler ville prata lite:)
I kväll hoppade vi steg tre i fot possitions kursen pga att Bigge var totalt slut efter dagen med David på jobbet, han ramlade ihop i en hög på köksgolvet och snarkade högt "ler" Men vi kör vidare på torsdagarna när jag är ledig hos Carina, det ger så mycket mer en kursen på måndagar.

Tydligen så va det fotboll på bygget i dag och Bigge var typ någon back som fick jobba stenhårt i matchen, plus att en hemmagjord tross som David tog med i morse var typ halvt slut trots tufft rep matrial!!!
Bygget ute på Lidingö verkar ganska nice.

I morgon är David ledig och jag kan åka till jobbet helt utan hund bryderier i morgon bitti "skönt" Det är tufft med tre vovvar.
Fick en helt otrolig Tulpan kvast av min man i kväll och en från jobbet, en mysig kväll med god middag avslutade Alla hjärtans dagen på bästa sätt! Nu laddar jag för en jobb helg, Men i morgon är det fredag och det är bästa dagen även om man har en jobb helg.

Obs! glöm inte att klicka på kommentarer och skriv några rader till oss, så svarar jag så gärna. Tror att det är lite svårt att se att det går att prata med mig då jag inte har en gästbok, men det går så bra så!!! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Lena & Zyrran

Förstår att Big hade roligt på bygget. Vad härligt att kunna ta med sig hunden även till arbetet. Jag får helt enkelt sadla om och bli byggarbetare.

Kram
Lena

2008-02-15 @ 06:46:46
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Berra

Hej... Grannen här, Ha det så bäst vi ses på gatan.

2008-02-16 @ 06:58:25
Postat av: susanne m big.

Hej Berra! Kul att du hitta hit till sist hälsa Lotta ovh Carrabas, kanske en öl till nästa helg? Kram!

2008-02-16 @ 22:01:19
Postat av: Annelie

Vad kul att det går bra för dig/er. Det är kul att läsa och se bilder på friska, glada och omhändertagna hundar som omväxling till hundarna här. Förra veckan blev jag och Pelle adopterade av en tik när vi gick på strandpromenaden. Vi går där varje morgon efter att ha lämnat Pernilla på skolan. Tyvärr kunde vi ju inte ta hand om en hund eftersom vi bor som vi gör. Jag håller tummar och tår för vidare framgångar!

2008-03-04 @ 08:18:34
Postat av: susanne m big.

Jag önskar att jag fick gå med dig på strandpromenaden!!! Men det kommer nog trordu inte?? Bara ni får till det så kommer vi Kramizzzz!

2008-03-06 @ 00:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0