Bigge 1 år!!!!!

image20Grattis min älskade pojke! Vad vore livet utan dig? Så mycket glädje har det varit sen du flyttade in hos oss, och förvisso en del gråa hår pga vissa små incidenser. Men det glömmer man en dag som denna!

Kalas blev det med två av syskonen Zyrran och Hector Mamma Visca var med och en massa jobbiga mostrar som dyker upp och ska smaka av kakan "ler" En trevlig träff på F18 med fika och fotografering såklart ( inget kalas utan att Ingela får sina bilder)

Tack Lena för att du bakade så god lever kaka hälsar Big. Lena Lotta och jag tog en promenad innan hemfärd och Novas halv syster Elexa var med, kul att man får följa släkten på nära håll.
Elexa har goet kvar trots en atros i ett bakben som tyvär hindrar henne från att busa i grupp. Lenas son tog över Nova under promenaden och vilken kontakt dom fick, märks att killen har Lena till Mor "ler" En platsliggning fick vi till innan hemfärd och alla skötte sig exemplariskt!

Veckan förövrigt har rullat på trots att jag varit väldigt ledsen pga Sandras hjärtesorg, Har försökt att stötta henne så gott det går.
Vi har fortsatt fotpossitions kursen och vi har haft en spår dag och David har varit på ringträning, någon stund med tränig har vi hunnit med och det går  åt rätt håll!
I kväll är det Bigges kväll med märgben och melodifestival!!!  Kram från en lycklig matte!

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Susanne!

Hoppas nu att detta landar på rätt ställe! =) Kul att ses idag, trots att man aldrig hinner prata med folk i den utsträckning man vill....Skrattade gott när jag såg ett fotografi på oss alla från dagen (på Lenas sida)! Det blir VÄLDIGT tydligt hur förvirrade vi alla är.... =)))) Ha det!

Kram Lena

2008-02-09 @ 21:42:01
URL: http://hem.bredband.net/b437086
Postat av: susanne m big.

Jag srattade gott när jag såg bilden du lagt här!!!
Kolla Novas hals.. kolla sedan Viscas! Fattar du vad jag skrattade åt?

2008-02-09 @ 22:01:16
Postat av: Ingela

Alldeles riktigt, inget kalas utan bilder! Och jag fick efter allt slit till ett par riktigt hyfsade bilder av ditt bustroll, mailar dem till dig. Mamma Vizca har sovit större delen av dagen, det är jobbigt med kalas, men både hon och jag vill tacka er för en trevlig dag.

Kram Ingela

ps Krama Sandra från mig, jag känner verkligen med henne! ds

2008-02-10 @ 00:28:54
URL: http://www.consenzas.se
Postat av: susanne m big.

Tack själv och tack för det fina halsbandet.
Ja vi får hoppas att det ska bli bra för Sandra till sist "kärleken är hård och skoningslös"
Det var kul att träffa dina föräldrar, kändes som Bigge fick godkänt av din pappa!? Kram tillbaka Sus!

2008-02-10 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0