Blogg abstinens!!

Våran hårdisk står hos Lena och det betyder att vi inte har någon dator just nu:(
I kväll har jag lånat sonens bärbara för att uppdatera mig lite i  olika forum.

Julen har glidit förbi ganska smidigt tycker jag, trots en skit jobbig förkylning veckan före. Jag är ingen stor jul diggare alls!! Trots det har jag skapat mycket traditioner runt jul för mina barn som dom har förväntningar på. Trots att dom är stora nu så vill dom ha det som vi brukar, Sebbe skrev till och med rim på klapparna"ler" Jag åker liksom med i allt, men jag gillar det inge vidare.  I kväll är min första relax kväll, David är i Vingåker och jagar och jag har varit på REA i Barkarby. 

Jag håller på att göra ett litet bokslut inför det nya året nu när jag har en sekund för mig själv, ursäkta med Bigges huvud i knät"love"
Trots att jag blev 47 i Oktober och trodde att jag var lite luttrad i stress världen så lyckades jag hamna med EKG lappar på bröstkorgen i Juli på Ekerö vård central!!!

En skada som jag drar med fortfarande plus en sjuk arbetsmiljö ledde till sjukskrivning i några veckor! Kan bara konstatera att den fysiska och psykiska hälsan hänger ihop.
Sen blev det jobb byte osv som ni som läser redan vet!!! Jag lärde mig något i alla fall genom att byta jobb, gräset är inte grönare någon annan stans, inte i min branch i alla fall!!!

Nu är det bara framåt som gäller........Mindre jobb för mig, men lite med barnen på Enigma pga att jag älskar att jobba med dessa barn.
David ska tydligen till Frankrike och jobba på Bi Puranens slott i Januari och Februari, vad ska jag säga?! Det blir tufft men jag är luttrad enda sen barnen var små, Efter 5 år i Hässelby trodde alla att jag var ensamstående:)

Våra hundar lider ingen nöd, Loke är i väg och jagar, Bigge spårar på. Nova har fortsatt problem med ett öga och ska till Albano på ultra ljud .

Passar på att önska GOTT NYTT ÅR om vi inte får till datorn Kramar Susanne med flock:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0