svamp och spår!

Inte en endaste svamp hittade vi i dag när vi gav oss ut i en ny skog där vi trodde att det skulle kunna finnas KarlJohan, men, men förra helgen hittade vi massor och åt i två dagar. Man kan inte ha tur jämt:(
Ett spår till Big vart det i alla fall, långt och svårt tyckte jag. Bigge forsade fram som en reptil och hittade alla pinnar och blev överlycklig när spårslutet var en Tennisboll!!!:)
Nu hopppas jag hundarna är trötta och nöjda till kvällen då vi ska på 40 års fest. Bigge tar vi med för socialträning, dom andra två får vara hemma och vakta huset.

David och Loke är ute på cykel tur, det är kul att se Lokes glädje när husse tar fram hojjen. Tre gånger i veckan är dom ute nu inför jakten.



Nej nu ska jag piffsa lite inför den trevliga festen i kväll, John fyller 40 min väninna Annettes gubbe! Vi har ju tur med vädret i alla fall:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0