Bröllop i Piteå!



I Torsdags åkte vi upp mot Piteå, Sandra och Robin åkte egen bil och Sebbe David Big Nova och jag åkte våran bil.
Vi kom fram på em och instalerade oss i våran Bungalow:) Sovsal med sängar på rad, vi tog det med gämnmod, även ungarna, det var ju bara tre nätter...!
Vi hade två jätte härliga dagar med tok sol,aktiviteter som golf, gokart, promenader, kortspel men mest umgänge:)









Härligt havsbad och massor av sol för omväxling. Hundarna njöt enormt av sin semester:)



Våran Bungalow. Helt ok trots sovsal:)



Helt otrolig bid tycker jag. Man borde blivit fotograf:)



Split turnering! Sandra vann, Såklart!

På lördag em var det dax att åka på min brors och Viktorias bröllop! Vi blev hämtade med buss som tog oss till kyrkan. Hela familjen redo att åka!





Här kommer några bilder på det vackra paret och från den trevliga festen som följde!



















Denna kärleks sång till Vickan rörde nog många till tårar!



Inte minst bruden själv!



Pappa och Sandra:)





Bror och Son:)

Det var en magisk natt på alla sätt! Tack för ett underbart bröllp!

På söndag morgon bar det hemmåt, Med bakfull karl i baksätet som inte låg högt på min favoritlista:( Stönande och förmodligen med tankar om att låta bli Sprit i resten av sitt liv körde jag 85 mil med två korta stop ett för mat och hundkiss och ett för kräk:( och hundkiss. Vad ska man säga, han lovade att ta det lungt och köra! ?
Har aldrig varit så glad att komma hem, stel trött och less!! Sandra och Robin hade dukat fram Suschi "underbara varelser" Svimmade sedan!

Har repat mig men är fortfarande stel!
Säger Godnatt occh skriver i morgon om spåret i kväll och om mitt eventuella nya jobb!:)

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zýrran

Susanne!!! Vi måste höras i morgon Lördag.... Vi har ju inte pratat på länge:-)



Kramis

//Lena

2008-08-22 @ 23:03:42
URL: http://www.pichu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0