Måndag morgon!

Vart tog förra veckan vägen?   JOBB,JOBB,JOBB.
Men även en trevlig kväll med "kusin" Anna lena på stam stället Bambo, dit vi går och äter när hon kommer ner på möten från Umeå. Det är alltid så trevligt att träffas, måste gratta henne till chefs jobbet på Radio Stockholm P4 Västerbotten Vilken Brud du är jag är så imponerad!!!!

image52

Nu har vi kunnat aktivera hund i helgen då lilla Bigge är helt frisk. I lördags var vi på klubben och tränade lite med alla tre hundarna och gick en lång promenad i solen.
I går gjorde vi en ruta i skogen och tränade uppletande, David tyckte det va roligast av oss alla "ler" då han aldrig tränat detta. Nova var grym så klart och är ju så arbetsglad nu för tiden. Bigge som älskar att ha nosen i backen tycker att det räcker med att få spåra runt och plockar föremålen med olika entusiasm beroende på va det är, tennisbollen med gädje och en spår pinne med Jasså ok jag tar den då och ger matte den så blir hon nog glad " ler". Vi höll på i två timmar med våra tre busar, Loke gav oss dom flesta skratten han är så rolig att träna med.
Hundarna har haft en superskön helg i alla fall. I lördags sov jag en stund på ett liggunderlag uppe på berget, helt slut efter jour passet, då kom dom och rullade ihop sig runt mig "vilken flock" va mysigt man kan ha.

Mysigt hade vi på lördags kvällen David och jag. Rose i em solen Bruschetta Scampipasta ostbricka med vin från Toscana, lite uppvärmning för Toscana i Maj. Bäst av allt inga barn hemma och tre trötta hundar. MEN jävlar va mätta vi blev : /
Bygget flyter på och ramen sitter på plats nu bildbevis kommer snart!!
Träningen för oss tvåbenta flyter också på, Sebbe har kommit i gång med Thaiboxning och är helt såld, tyvär blå på hela kroppen men det är man tydligen i början säger han!?!? Själv pumpar och steppar jag på för att inte totalt svämma över byxkanten "ler" Borde köra lite GI men fy va trist.

Nu ska jag med liv och lust ta tag i tvätthögar och dammråttor osv "skitkul" innan Sandra och jag ska på årliga tandläkar besöket.

image53

Bjuder på en bild som jag skratta gott åt av en rasfrände till Loke. Han är dock inte lika snygg "ler" Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: malin

är det en husky du har på bilden? Har oxå en husky.....

2008-04-07 @ 10:56:05
URL: http://fashionmagnolia.blogg.se
Postat av: susanne m big.

Nej Jämthund SåKlart!!!!

2008-04-07 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0