Spårträning

I tisdags åkte vi ner i skogen Big Nova Loke och jag, tänkte mig att praktisera alla dom bra tips som Ullis förmedlade i söndags på våran spår dag längst gammla Södertäljev.
Ett ca 400 hundra meter långt spår som snitslades noga med olika färger vid apporter vinklar början och slut gick jag innan vi tog en promenad på 45 min som var uppskattad av speciellt Loke som älskar skogen mest av alla.
Sen var de dags för Big att spåra som är hans allra största lycka, han gick som klocka och tog apporter som vi lekte med och kasta bakåt i spåret osv allt enligt Ullis råd, vinkel och och att hålla honom tillbaka lite gick jätte bra och vi närmade oss spår slutet. Pang så får jag en pinne i ögat!!!! han tänka att nu rök både syn och öga, men jag måste vara knäpp för jag avslutade spåret enligt konstens alla regler och lekte med slut apporten, selade av osv innan jag öppnade ögat och konstaterade att jag inte var blind "tack och lov" Vid bilen såg jag i spegeln att det var 5mm från ögat och jag tackar högre makter som tyckte att jag skulle få ha synen kvar! nu är det Torsdag och jag har en blåtira som heter duga. Min omgining kanske tror att David tappat tålamodet med sin tjatiga fru "vanliga fördommar när kvinnor har blåtiror" Men detta äventyr har lärt mig att man kanske får inhandla skidglasögon till spårandet "ler" Ha en mysig Lucia Sus m flock!

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Vad du är duktig Susanne. Jag blir stolt över dig:-) Kram så ses vi på söndag!!

2007-12-13 @ 10:48:32
URL: http://pichu.se
Postat av: sus

Ja vi ses på söndag kram!

2007-12-13 @ 10:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0