en ny värld för mig!

Ja då har man en blogg! Va roligt det är   Tack Lena för hjälpen.
Jag kommer att skriva av mig lite här då och då om allt möjligt som rör mina hundar och livet i det stora hela, jag har dålig koll på bloggande över huvud taget, datorer har aldrig haft någon större plats i mitt liv det vet dom som känner mig. Med tre hundar i familjen två tonåringar och en ständigt arbetande man så kan det säkert vara lite terapi att sitta och skriva av sig lite.

Det som just nu är det som upptar mina tankar är Stora stockholm på söndag där jag ska ställa Big min älskade Rottweiler som är 10 månader och ger mig så mycket!!!!!! av både det ena och andra.
Vi debuterade i officiellt sammanhang för några veckor sedan i Åstorp, Skåne där vi tog hem junior klassen med CK, ingen kunde bli mer förvånad en jag. När Marie dansade och jublade utanför ringen och min kära uppfödare Ingela grät av lycka itelefonen började jag förstå att det var en riktig bedrift jag och Big fått till!!!
Big är min stora utmaning i livet just nu och han slutar aldrig att förvåna mig på alla tänkbara sätt.
Hur som helst så kör vi på söndag så det ryker, jag önskar Bigs syskon lycka till och hans kära mamma likaså. Vi slipar på att få till bakvagnen i en bra possition MEN!!!!!
Det har varit tok roliga ring träningar dom senaste onsdagarna där svetten lackat, jag tror att vi som slitit hund där tillsammans är överens om att vi har utvecklats och gett våra hundar maximal social träning.

Men nu kör vi som sagt var på söndag och i alla fall jag hoppas mina nerver håller, har som tur vad min alltid lika lugna make med mig, att han står ut med mig????  Kram Sus m flock!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hejsan!
Vad kul att läsa. Jag har äntligen haft tid och då har jag läst hela bloggen. Men vad betyder "ler" som dyker upp här och var i texten??
Hoppas er jul blev lyckad trots all töväder. Nu håller vi tummarna för att det inte smälls så mycket med nyårsraketer och smällare. Hälsa familjen, Pernilla hälsar med stora kramar till Bigles och Nova. Kramar Annelie

2007-12-29 @ 11:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0