ängsspår och lussefest på dagis!

Jag har fått uppmaning att skriva mycket  några dagar nu utav Lena tills jag blivit varm i blogg kläderna.
Då jag har fått pinn fobi pga händelsen med ögat så la jag ett ängs spår till big i dag, tidigare har vi hållt oss i skogen. Är ganska nöjd trots att bigge ånga förbi pinne nr 1, och inte ville tillbaka trots att jag locka och pocka, pinne nr 2 tog han och lekte glatt med lika så pinne 3. Slut pinnen tog det ett bra tag att hitta och jag tror att han tappat vad vi höll på med, men blev glad endå när vi med gemensam t letande hittade slut pinnen. Vi provar ängen igen nästs vecka. Sen blev det lunch på Troxhönan med lite hund prat " ägs av hund kompis på MBK"
Det skulle inte bli några jul klappar till våra barn i år, förutom dom som redan köpts in i förskott , då vi åker upp till Lofsdalen i Jul och ska unna oss lite upplevelser som gemensam Julklapp. Halkade trots detta in och köpte lite bra och ha saker till Seb och Sandra!! Som avslutning på dagen fick jag för andra året komma till Lucas dagis och se lucia tåg, och fika på hans avdelning, Jessicas pappa och tomas var också där, mysigt och lite nostalgi då jag älskade dessa tillfällen med mina egna barn när dom va små. Lucas va så söt som pepparkaka. / sus!

Kommentarer
Postat av: Familjen Brunell

Oj Oj Oj först mail sen facebook och nu blogg du är verkligen zyber. Stenhamra packet vill bara skicka våra lycko önskningar till imorgon vi håller tummarna för Bigge och dig att ni tar hem STÖRSTA rosetten :-) kram Jessica med familj

2007-12-14 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0