Tankar!

En stund i lugn och ro.....Det är mycket nu och svårt att hålla sig i balans. På jobbet går det bra, där är man i en roll, man har rutiner och det rullar på. I dag träfffade jag Björn, Björn som ska hålla i den borgliga begravningen. En konstig känsla att sitta här i köket och berätta för någon man aldrig träffat om mammas liv!!! Återge hennes liv på en kort stund för att en person ska kunna stå inför oss som vissa av oss kännt henne ett helt liv och berätta om hennes liv. Mycket konstig känsla faktiskt. När han gått kom jag på en massa saker som jag glömt att säga, såklart. Glad att jag bad honom att ringa Kickan, mammas systerdotter som varit som en syster för mamma hela livet och som säkert kan fylla i en del saker som jag missat. Synd att man inte har ork och kraft att själv hålla i detta ,et hade ju kanske gett mamma en mer rättvis bild, eller inte!!! Phu...

 Glada nyheter i dag.. Sebbe har fått en andrahands lägenhet i Spånga. Flyttar 1 februari. Det kommer bli ett lyft för min pojk<3 Dax för återhämtning mellan lakanen!! Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0