Mamma<3

Den 25.1 begraver vi mamma i Pilgrimskapellet vid Görveln i Järfälla. Ett fint ställe nere vid Mälarens kant, detta blev ett allternativ till kyrkan i Bro. Mamma gick ur Svenska kyrkan för 10 år sedan. Som så många andra val hon gjort så har jag bara att finna mig i dom:) Envis kvinna!

Hennes aska kommer spridas i minneslunden vid Skå kyrka, där barnen gått i skolan vägg i vägg. Mamma har varit med vid barnens avslutningar här ute, det känns som ett bra beslut då det inte finns någon mer given plats att välja.

Ett bra möte i går med begravningsbyrån ledde oss till en hel del bra beslut, är så glad att min älskade dotter följde med och var med i val och beslut.
Hoppas att det ska kunna bli en fin och minnesvärd stund för att hedra min lilla mamma<3<3

Tycker att den här bilden är så fin, mamma är typ 28 år och nog i sin snyggaste fas i livet. Hårfärgen är underbar!


Lite tidigare i livet, är nog 10 månader typ och ute i skärgården!


lite senare, närmare bestämt 18 år senare står vi här i Florida, Mamma hälsade på när jag bodde där ett år 79, tror att vi är i Orlando.


Till sist mina fina föräldrar 1961 då dom gifte sig<3

Känslorna snurrar runt i skallen, som vanligt blir det bloggen som stöttar, härlig terapi!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0