50 år......



Inte helt fel med zonterapi på stranden på Franska Rivieran:)



Inte helt fel med lunch i solen på Rivieran:)



Första kvällen i Golfjulian, på väg till en middag.



Lokala stranden:)



Halva nöjet är musslorna:)



<3<3<3<3<3



EZE Där Bono i you 2 har sitt sommar ställe:)



Behövs inga ord!!!!



Man skulle ha det sä här oftare!!!



Min födelsedag har precis passerat förbi som allt annat i livet. Minnena finns alltid kvar som tur är:) Mina minnen kommer gå till veckan med mina barn på Franska rivieran, sol, bad, yatzzi på altanen, härliga middagar i tunna kläder på stranden. Att bli överaskad av goda vänner med Champagne och en kväll p Jungfrusund tackar jag Carol för, helt underbart:)







Härlig kväll. Det kommer flera.... Överaskning av kompis i November, blir hämtad, ta med nattlinne,,, :) Kul...
Middag nästa fredag med nära och kära:) Det tar inte riktigt slut och det känns skönt i höstrusket att hålla kvar 50 årsdagen!!!

Vill tacka Pappa och bror för fina blommor, helt otroligt fina var dom.... Tack<3

Nu mittilivet och så nöjd med det mesta av det, det är nog bokslutet av det hela. Shit happens hela tiden. Man får ta det som det kommer helt enkelt. Tack igen alla nära och kära för grattisar och kärlek<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0