Loke är klar





Det har varit värt varenda jobbig sekund att  kunna få ta dessa bilder på Loke idag. Det som vi trodde var allt från mag, prostata osv besvär, men som visade sig vara ett jätte bråck är nu opererat två gånger och har inte varit komplikationdfritt. Det visade sig att på Torsdags morgonen när  den planerade operationen skulle börja så blev det akut, urinblåsan hade lagt sig bak i bråcket:( Vilken tur att vi bråkat oss till denna tidigare op tid:) Vet inte om vi orkat ett bakslag till om vi fått väntat till den 17.2 varken psykiskt eller ekonomiskt!

Nu är det stabilt här för tillfället och det njuter vi av:)

Sandra är på sin drömresa nu sedan två veckor. Dom håller sig i Thailand sedan två veckor och blir kvar två till innan dom drar vidare mot nya  mål som jag måste läsa mig till i resplanen innan jag vågar skriva om det:) Tufft att ha sin dotter på andra sidan jorgklotet men det är hennes och Fias dröm som går i uppfyllelse nu.


Två nervösa blekfisar lämnade jag av för två veckor sedan på Arlanda. Nu är dom tuffa Globertrotters:)




Se skillnaden<3 "tänk när man var 19 och livet lekte" Tur att man får det genom barnen en gång till.

En fin dag idag med sol och en timme på altanen i solen"första i år":):)

mys i sol:)


Mor och dotter<3

Min egen status är att nu på Fredag tränar jag Spinning för första gången på tre månader, eller just spinning har jag inte kört på år, men det är en bra skonsam start:) Jobbar sedan två veckor igen och det känns bra. Har inte fått svar på vad som fanns i tumören som satt i sköldkörteln, får ta det som ett gott tecken att jag inte hört något. Trots allt sa Kirurgen att han skulle ringa mig och meddela om jag efter provtagning behöver Levaxin, lite konstigt att jag inte hört något faktiskt. Får ringa själv om jag inte hör något denna vecka.

Länge sedan jag bloggade och det måste finnas energi för att orka och känna gnista för bloggandet. Den kommer långsammt tillbaka till mig nu:)

Vill tacka några vänner för eran hjälp i våra jobbiga stunder, behöver inte nämna några namn, ni vet vilka ni är och jag älskar er!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0