Snart jul igen!

Några få rader från en trött Susanne. En löptik och en galen hanhund tillsammans med en Mamma som helt tappat greppet och trots att hon tycker att jag är en skitstövel håller mig igång dygnet runt med samtal och myndighetstrubbel:(

Man kan inte alltid styra vad som händer i livet, tyvär! Trots shithappen... så är jag glad att jag i år inte har en operation med oviss utgång, ingen dotter på andra sidan jorden och att vi lever ett sunt och bra liv. Inget ont som inte har något gott med sig i bagaget!!!!!!
Sonen har fått fast jobb med firmabil och bra vilkor:) Kanske leder till att vi får barnfritt snart:):)
I morgon ska jag och Sandra ut och julshoppa lite smått, en lunch tillsammans och förhoppningsvis får jag med henne hem för att göra brända mandlar"livskvallitet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0