Redan December

Storm idag med återkommande elavbrott. Har varit ute på en lång promenad med hundarna, annars har det varit en bara vara dag till 100% Man kanske måste bli 50 för att kunna sluta bry sig om alla måsten:) Avbokade till och med träningen ikväll,, det är ju som ni vet inte ett måste för mig.

Man är nog lite extra trött så här i slutet på November i det mörka tillståndet! Har köpt D vitamin som ska vara bra denna mörka tid för oss, ingen bättring en, men det kanske kommer. Den härliga fylla år tiden tog slut för ett tag sedan, Det var helt ok tycker jag, är inte van att leva i sus och dus hela tiden som det blev i sex veckor:) Kul och härligt var det iaf. Har en del kul kar dock att ta av, fisk spa, ansiktsbehandling och middag med härliga Cicci:)
Charma har börjat löpa här för fyra dagar sedan, det går en så länge bra. Tyvär så kommer nog helvetet braka lös nu i helgen. Vi får lösa det så gott det går när det skiter sig.





Två livsnjutare:)

Rånad har man ju oxå blivit sedan sist:( På väg till Volvia för att lämna in bilen för en P skada så fick vi bilen sönderslagen och min handväska stulen. Som tur var så hann vi spärra allt innan dom lyckades med något lurt. En kvart efter rånet stod idioterna vid bankomaten i Bromma och försökte med mina kort. Tyvär så fanns inte mina koder i min väska:) Såklart, man är ju inte helt dum iaf.

Annars så rullar det på i mörkret, man jobbar tränar och försöker hitta någon morot i mörkret. Blir nog en liten helgmysis med David i Januari på något ställe som har energi att erbjuda:)
Tills dess så är det bara att gå mot Jul utan att kunna välja! Köra lite yoga och vara glad:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0