Sommaren går mot sitt slut

En liten bloggkänsla som jag tar rätt på:) Imorgon åker Charma och David till Idre, blandade känslor över att Charma åker iväg. Den lilla teroristen har varit i min värld sedan i början av Juni och hon har blivit som ett skoskav som man vant sig vid:/

Bigge och jag har iaf varit på lite semester uppe i Furudal hos Lena som har Elsa. Elsa är min älskade Novas syster, Moster till Bigge, En helt galet mysig helg blev det med Lena, Elsa och den goa Drama. Lena är den gästvänliga typen som låter en komma in och välja gästrum eller stuga:) Vi valde rum och det var så trevligt att husera i det fina Furudal huset:)

Bad hunden:)


Hundar , hus och Värdinna!!



bilden får tala sitt eget språk:)



Som sagt, härligt....

Många långa härliga samtal blev det under denna helg, hoppas på fler:)

Som avslutning på sommaren så blev vi utkörda ur huset när Sandra fyllde 20 och ville ha fest. Vi bokade snabbt Nynäs havsbad och åkte iväg för lite vila, och mys:)







Härligt var det i alla fall, hundarna var med och det gick utmärkt på hotellet. Charma kissade inte en gång på det fina golvet:)

Nu tryter bloggkänslan igen och det är dags att sova, återkommer snart. Ha det bäst alla ni:)



En typisk sommar bild!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0