Vräker ner:(

Usch och fy för vädret i dag. Hundarna har dragit runt sin matte på golfbanan. Utan hund skulle man inte ens tänka tanken på att gå ut. I går såg det lite annorlunda ut, då låg jag i solstolen och njöt innan jag styrde mot X-tra jobbet där jag spenderade en del av lördagen med goa tjejjer:) Godis och körslaget, ganska trevligt sätt att tjäna pengar måste man säga!

Väl hemma så hade vi lite mys jag och min kära man, lite ost och fikonmarmelad med ett jätte gott rött vin:) I dag ska jag bara vara med de mina och gå på en stepp release och släppa loss.

Fredagens förätt var värd att dokumentera på bild. Bresola med parmesan:) Båda mina barn åt för en gångs skull hemma och det blev heta diskutioner kan jag lova, det behövs ibland.....
I det stora hela är det en riktigt bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0