julstökar

Nu är vi två som väntar på operation:( Det som vi trodde var besvär med magen på Loke var ett bråck. På Albano fick David inga vidare förhoppningar om att detta skulle gå att operera. Skickades hem med en operationstid 3.1 Efter en del övervägande och kontakter har vi nu en tid på Strömsholm 28.12 för ultraljud och det blir förmodligen där han kommer opereras. På albano gjordes inte ens ett ultraljud. Rutinerna runt denna typ av operation verkar seriösare en på Albano. Loke ska ha det bästa alternativet och jag hoppas vi gör rätt val.


Själv ska jag träffa läkare i morgon på KS för min egen operation. Skulle tala osanning om jag sa att jag ser fram mot att lägga mig på operationsbordet:( Mycket av det som händer i livet ger en inte så stor valmöjlighet tyvär. Att det upptäcktes över huvud taget att det var något i min sköldkörtel som inte ska vara där får endå tas som ett tecken, så måste jag tänka helt enkelt.

Som tur är så blir det en lugn jul med endast svärmor på besök, ligger bra till med julstöket trots allt. Granen är inne, julklapparna ligger inslagna under och det glittrar av ljus och slingor.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0