skifs


ingen närbild direkt:) helt otroligt bra var det, två timmar med fullt ös och en massa underbara Skifslåtar:) Kvällen var helt underbar annars också.
Ytterligare en middag på Cypern med Grekisk mat som smakade såååååå gott, Trevliga tjejjer som jag inte träffat förut som hade anknytning till Anna-lena på något sätt. Anna-lena är  ju då min plastkusin från Umeå.

Nu har jag laddat upp mig i att umgås och mingla den senaste veckan, tre utekvällar  med olika goa personer. Nu känner jag att några myshemma kvällar ligger näst på önskelistan. Jobbar dock hela helgen så det får bli nästa vecka. Har inte sett röken av någon i familjen på hela veckan förutom en glimt av Sandra och ett huvud på kudden bredvid mig när jag smygit ner i sängen på natten efter jobb och party....

Kommentarer
Postat av: marie&Peg&Tee

Vilken kväll!!



kram

2010-04-23 @ 21:46:38
URL: http://brassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0