Sonen i Paris



Sebbe på väg till Paris:) Han åkte i går för att hälsa på Linn, en tjej som han känner sen långt till baka. Hon har en lägenhet mitt i Paris och är ledig från sitt barnflickejobb denna vecka för att umgås med Sebbe :) Lite avis blir man ju, våren i Paris, romantiskt och härligt!


 Påsken var också härlig med mycket sol och trevligt umgänge:) Familjen Berg och Brunell var här på Långfredagen och vi åt en massa gott som man ska på påsken och hade mysigt, tycker i alla fall jag. Påskafton var svägerskan Susanna här med småkusiner, man och även svärmor kom med. Vi softade på altanen hela dagen och tog promenad till hästarna som bor granne , Alicia fick "mata" med morötter:)
Årets första rose avnjöts i em solen mmmm, :)
Hela påsken har David murat och jobbat på, pillerjobb för en snickare kan man tycka. Sakta men säkert växer det upp en hörna med tegel i vardagsrummet.


Sen jag tog den här bilden så är det nästan klart och det blir så otroligt fint:) Våra blåa väggar ryker nästa helg och det blir vitt, vitt...Kul att förnya lite nu när det blir kamin att njuta av.

Påskbilderna som jag tänkte lägga har jag slarvat bort på något sätt så jag återkommer med dom när jag fått hjälp att hitta dom:) Med två jobbkvällar i ryggen ska jag dimpa ner i min säng bredvid en snarkande Bigge och en man där som inte syns på andra sidan:) Hade en dotter i sängen många år och en Nova i många år, nu Bigge som faktiskt inte stör. Men om David snarkar så får jag utbrott"lustgt så det kan va"


Kommentarer
Postat av: Nettan

Mysigt med lite avkoppling i Paris ! Ha ha !

Ja, det skulle man behöva ibland.



Kul med lite förändring hemma också.

Det försöker vi oss på här hemma också då jag snart har mitt hobbyrum färdigt !



Ha de så gott och hälsa Biggepojken och gubben din.



kram

2010-04-07 @ 08:28:56
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0