snyggbigge:)



Min vackra kille"love" Kunde inte låta bli att knäppa en bild på Big när han står och väntar på att husse ska komma ut från garaget.

Vi har haft en fantastisk helg♥ Firat Sebbe och bara haft mys..........



Ny fas i arbetslivet"fantastiskt skönt" Det finns ett ordspråk som jag tror på väldigt mycket!
Man ska aldrig trampa i gammal skit" Det misstaget gjorde jag 1 December när jag klev tillbaka på Brunna efter att tagit tjänstledigt och börjat på ett nytt arbete. Kände efter ett tag att det bara var en gammal falsk trygghet jag velat tillbaka till, men då var det försent att göra något åt saken, nu har jag trampat klart i skiten"ler snett" Har lärt mig en hel del och har framtiden som ett oskrivet blad, det kan bara bli bättre:)
Har två roliga jobb att pendla mellan nu ett tag........

                                                   

 


Kommentarer
Postat av: Emilie

Vilken snygging han är Biggeboy:)

2009-12-02 @ 20:10:45
URL: http://maxochkyramylovemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0