Morsdag:)

Hela helgen har varit så mysig, mycket pga vädret självklart.
Vi har ju firat David och unnat oss att bara mysa fullt ut. Att vi börjat fixa i våra ägor ger ju mersmak såklart, så vadå man passar väl på att rida på Morsdag och önskar sig en härlig utemöbel:)


Är så nöjd med denna grupp, konstrotting stolar som jag önskat mig så länge:) Nya krukor till dom små syrenträden fick vi med hem också. Bordet var nog det bästa tyckte David i återvunnen teak.



Lite rose i em solen "nice"



Grillad kyckling  fick duga i kväll när vi jobbat hela dagen med altanerna. Sebbes kompis Robin fick en bärs.När vi andra åt, han blev självklart erbjuden mat även han!



Bigge med som vanligt"koll på allt"


Vem har högst poäng i luftgevär skyttet??




Far och son i skjutartagen!


Så här glad är Sandra på morsdag!:) Men det har lagt sig!! Nu är Alex  på väg hit och vi har haft det så mysigt här ute hela kvällen, kunde inte haft det bättre i dag:)
En ny vecka möter mig i morgon  med nya otroliga utmaningar på mitt "fantastiska" jobb, ska försöka att vara proffsig på att bemöta en helt skruvad ledning!!!! Dock svårt!
Hoppas ni mammor som läser min blogg har haft en hyfsad dag. Solig var den nog i alla fall:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0