Barrväxtsslänt för hela slanten!



Just nu har vi focus på att få till slänten på framsidan med bla, Barrväxter. På bilden står jag vid en grupp på Gastavshill som ger ett litet hum om hur vi tänker. Vi träffade ägaren till Gustafshill i dag för ett möte och det visade sig att David och han gått samma valp kurs med Loke och hans tik:) Bonus:) då han var helt såld på sin Borderblandning.

Efter nästan två timmars råd, en utråkad dotter och en kissnödig David så va det ganska klart hur våran slänt kommer anläggas. Tillaggas kan att ägaren själv kommer med plantor, träd osv för att hjälpa oss med designe och shape av växterna"yes"
Min lycka är att jag fått med mig David in i Trädgårdsträsket "yes igen" Hoppas att det ena ska leda till det andra och at vi ska få till hela våran fantastiska tomt!!!


Här i Toscana förra året vaknade mitt behov av Lavendel och vacker tomt!  En Lavendel del blir det nog nu tror jag, men det kan aldrig bli som i Toscana med det klimatet!!
 
Har inte helt somnat i Bigges träning, Men en magbacill satte stopp för oss att åka på en prov tävling på Järfälla i helgen och jag hade laddat så mycket för det, trots att det inte är så märkvärdigt så är det som att spela på Lotto med Bigge, så även att vi bara valt två moment och tränat mycket på dom  sista dagarna så vet man inte hur dagsformen är för the BIG!
Men vi kommer igen!!! Just nu spårar David med Bigge nästan varje dag och det går bra som sjutton, så nu ska dom ut  och upp till bevis:)
Nej nu ska jag Googla på smörgåstårtor inför Sebbes Student den 9/6 Motager gärna recept.
SOV GOTT!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken UNDERBAR bild när du står där och vinkar!!! Tur att du gör det - annars kanske inte David skulle veta VEM han skulle fota....=))) Kul att fler än jag bjuder på ett gott skratt ibland! Annars tycker jag att du är duktig som tränar på - tappa inte sugen" Vi hörs snart hoppas jag.

Kramis Lena, Elsa och Drama

2009-05-14 @ 23:35:02
URL: http://lenashundar.blogg.se/
Postat av: Pia&Ranchens James Bond

Hej på Er!

Tack för en trevlig träningsstund på Värmdö igår. Roligt att träffa en halvbror till Bond. Biggles är en riktigt snygging och ett stort charmtroll:-)

Lycka till med träningen i fortsättningen, vi kanske ses flera gånger.

Hälsningar från Pia&Bond

2009-05-15 @ 07:44:32
URL: http://hem.bredband.net/b432859/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0