Sista kvällen på Tranan!

Jobbar sista passet i natt och går av nio i morgon bitti. Känns sådär, men är ett beslut jag tog för fyra veckor sedan och det är nog det rätta!? Man måste gå på magkänslan, den har lett mig rätt tidigare i livet! Har kvar en fot här som vikarie och det är toppen för jag älskar att jobba med barnen, dom var inte orsaken till att jag går tillbaka till Brunna!

I morgonbitti börjar jag en kurs med Brunna som UTOM håller i, tror att det är en fem dagars kurs i omsorg med lite olika inriktnig runt Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar.

Skulle helst villa vara hemma hela dagen i morgon och skämma bort min älskade Nova som fyller sex år! Men det blir kalas i morgon kväll med massa gott och present!
Sista veckan har sprungit iväg i raket fart!!!!!!! Trevlig kväll med Marie, Lena och Lena på Bambo palas i torsdags:) Lite trött var man på jobbet på fredagen, man lär sig då aldrig att det går lika bra med alkoholfria alternativ! "skitkul":(
Annars så spårar David för fullt med Bigge och det går kanon, han ringde nyss och berättade att dom tagit ett spår som legat fyra timmar "i snö" och det hade gått kanonbra:) Kul att David tycker att detta är så roligt, och Bigge likaså David och jag har hunnit mysa lite tillsammans i helgen också lagat massa god mat och njutit av snön och tända ljus!

Kommentarer
Postat av: marie&Peg&Tee

GRATTIS NOVA PÅ 6-ÅRSDAGEN!!



Många Kramar syster PEGGAN





2008-11-24 @ 13:34:47
URL: http://hem.bredband.net/b381531
Postat av: jenny gucci & lizza

stort grattis på födelsedagen Nova!!

2008-11-24 @ 17:44:06
Postat av: Lena

Hejsan och tack för en jättetrevlig torsdagskväll!



Kram Lena o bruttorna

2008-11-24 @ 18:21:12
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0