Resfeber:)

Känner igen känslan av resfeber, eller separations ångest beskriver nog mer min känsla:) Men jag ska stålsätta mig och lita på mina barn, svärmor och familjen Berg som ska ha Nova och Loke hos sig.
Sandra och Sebbe är ju stora och fullt kapabla att ta hand om hus och djur"eller" :)

Det ska bli så mysigt att i fem dagar få njuta av Toscana, Brunelloviner, sol och min man!!!!

Helgen har varit trevlig med besök av Alicia som hunnit bli nästan fem veckor. Vilken go bebis.. Min syster Cecilia och Davids syster Susanna, svärmor och pojk och flickvänner va med på lördagkväll och umgicks runt middagen.
image98
Söndag var David och jag ute och tränade hundarna på fm, la spår till Bigge och sprang på Älg, höll på att göra i brallan när det knakade i skogen och en jätte Älg kommer älgande rakt framför mig:)
Bigge fixade spåret galant även om det blev lite sne spår just där Älgen korsade. Vi tränade sen lite annat smått och gott och det känna kul att Bigge är på igen och helt sig själv igen. Det visade han även i fredags då han åter igen gjorde ett försök att ta död på mina läs glasögon"skam den som ger sig...! Det gick dock att trycka tillbaka det repase glaset och ligger jag ner och läser så håller sig dom skadade skalmarna på plats"ler" Dom som jag fick betala 250kr för sist han fick tag i brillorna!

Nej nu ska jag åka och handla tuggben och tennisbollar till hundarna och försöka hitta en bikini till Italien"fy"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-05-19 @ 15:14:25
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du haft en bra helg :)
Och att du får en bra dag i dag :)

Kram!

2008-05-19 @ 15:15:16
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0