Tillbaka i Sverige!

Barcelona var toppen som vanligt och våra vänner skämde bort oss som vanligt!!! Kanske mer en vanligt pga att jag varit lite skör.

Många härliga utflykter, måltider, umgänge på altanen och stranden har gett mycket:)
Tack Ami och Johan för er gästfrihet!!!! Kom över till oss nu när ni kommer hem i augusti "snälla" så jag får skämma bort er!
Mycket La´s´Ramblas och spring
 i stan blev det ju också när Sandra är med....... Men Morsan hänger med.



Första kvällen bjöd Johan på middag på mysig krog!!!



Pendeltåg i Barcelona!



Amis goda Köttbullar med örter och Mozzarella MUMS!!!



Barcelonas svar på naken Janne! Han går lungt runt på Ramblas och njuter av att få visa sin "balle" som vi så blygt kalla den:)


En otrolig lunch i Sitges som ligger på kusten utanför Barcelona. Vi åkte en dag  utmed och badade och turitade:) Mycket trevligt!



Byggnaden till höger är Johans kontor, den till höger är Art Hotel "lyx"



Sista kvällen med Taco och nostalgi...... Love to Ami:)



Katten Picasso blev till och med Sandras Favorit, hon som inte gillar katter "ler"


Hem resan blev lite oväntat skruvad så vi fick en natt i Riga på 5 Stjärnigt Hotel!!!!  God mat och MTV på TV.n fick oss att sova tre timmar tills det var dags att åka ut till flyget igen "PHU"



Sandra hatar Riga och vill hem till pojkvännen:) Tyckte endå att vi hade en mysig kväll tror jag "ler"


I går morse kom vi tilbaka till hemlandet och vi har fortsatt att njuta av sol och bad trots att vi varit trötta.

I kväll har vi varit med hundarna nere vid Barnbyn och badat, promenerat, lekt och bara haft det mysigt,
Jag har bokat tid hos Idrotts Läkare 12.8 för min värk i bröst muskeln, Trots 30 dagar med antiinflamatoriskt så har det inte släppt "suck"
Annars så mår jag bra och trycket är under kontroll:) oftast.........!!! Är fortfarande sjukskriven så det är fortsatt konvalicent.

Hundarna mår Såååååå bra, värmen har nog tagit på allas våra fyrbenta. I helgen blir det spår och uppletande på barnbyn, vill någon med ? hör av er KRAMIZZZZZZZZ!

Grattis min kära vän Helene som fyller år i dag 1 Augusti!!!!!:)

Kommentarer
Postat av: Lena, Eddie & Zyrran

Välkommen hem igen Susanne:-)



Spår lät roligt men vi kan väl höras på telefon....



//Lena

2008-08-01 @ 07:31:44
URL: http://www.pichu.se
Postat av: Anonym

KRAAAAAAAMMMMMMIIIIIIIIIIIZZZZZZZZZZZZZ, glöm inte att du inte är 13 längre ''LLLLLLLEEEEEEERRRRRRR''

2008-08-03 @ 23:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0