Hej hopp!

Några rader i December regnet! Jobbar i kväll på Tranan för första gången sen jag slutade här, härlig känsla att vara här faktiskt, det blir toppen att ha detta som extra jobb känner jag. Har varit på besök i Täby på en enhet i kväll med en av barnen som ska flytta dit efter nyår. Vilken härlig kväll pizza med ett härligt gäng killar mellan 15-23, många skratt och tokerier alla autism:)

I går hade jag en ledig dag som spenderades med min son, inte så vanligt att få rå om honom en hel dag. Vi handlade lite julklappar och fixade lite saker som var viktigt att ordna, sen åt vi lunch tillsammans. På kvällen så "tro det eller ej" bakade jag en underbart god julkaka och gjorde riktigt goda älgfärsbiffar med gräddsås:) Ungarna hade sina kramisar hemma och det vart en mysig kväll!

Annars så regnar det ju mest hela tiden som ni säkert märker!! Man får hitta strateskier för att inte bara vilja dra ner rullgardinen och lägga sig under täcket !!!
MEN MEN hundarna måste ut på sina promenader och nu börjar Idolfinalen så man får bita ihop och hoppas på lite sol någon gång!

Kommentarer
Postat av: Lena

Men hur trög får man vara egentligen..... Ja, jag menar mig själv förstås! Ett stoooort grattis till viltspårshunden OCH till den energiska hussen! =) Och du och jag får försöka få till spårträning i mellandagarna - vi piper till Furudal på fredag.



God Jul och Gott nytt År!

Kram Lena och galningarna

2008-12-16 @ 17:46:23
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0