Lektion i Svartsjö!

Har nu tagit tag i träningen igen med Big. En lektion med Carina Dhal i går torsdag som gav oss mycket... Carina gillar Rottweiler kan jag påstå utan att fråga henne :) Det gör inte alla på våran klubb!!
Vi körde ett litet pass i kväll på klubben och det var ganska mycket hundar där som störning, men vi har hittat rätt knappar för focus känns det som.
image54


I dag var jag och Nova ute på date med nya kompisar Ia och Alladin. Ia och jag har tränat tillsammans i flera år och pratat mycket om ditten och datten, i dag gjorde vi slag i saken och träffades på en skön promenad i solen på Skå barnby. Så trevligt med ny bekantskap tycker jag, vi bubblade på om mitt i livet happenings och hundarna verkade nöjda trots att Nova kanske tyckte att Alladin var något påträngande:) Vi ska ses nästa fredag och lägga spår "kul"

Det var dags för Sandras andra Gardasil spruta i dag och vilken tur att jag har en super duper distrikt sköterska som min käraste vän:) Tack för att vi fick dundra in på ditt fina kontor tio i fyra fredag em.

image55
KRAM till dig Helene min käraste vän!!!

Robin var med oss och vi hade en trevlig utflykt som slutade med att jag åkte på att bjuda härskapet på Kebab för att slippa åka hem och laga middag vid fem "phu"

David jobbar på med bygget , i morgon ska jag plåta framstegen och visa er som är nyfikna!!!
I morgon ska jag också över på klubben och passa Ullis lilla Jennifer när Gunde Bigs pappa ska tävla i trean i lydnad. Det betyder att det är dags att stänga Bloggandet, men jag tycker ju att det är så mysigt att sitta och skriva och försvinna in i mina tankar. Det finns tre saker som är min meditation.# Träningen# Bloggandet# och det tredje vill ni inte veta  "smile" Självklart är det umgänge mrd familj och hundar och katter också!!!

Höll på att glömma att jag ska på middag hos Madelene och Qwinie i morgon kväll på Lidingö, ska jag ta med Nova eller Big?? det är frågan? Q är hallt så det lutar åt Nova hållet, blir lugnare då"ler"
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: LISA

Hoppas du haft en underbar kväll! :)
godnatt!

2008-04-12 @ 00:24:31
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0