Pump:)

Kan ju bara erkänna att pump är så gott:) När jag får stå vid min bräda och bara köra loss, inte mycket slår det. Men nu pumpade jag förmodligen sönder mig själv under många år:( En mer försiktig Susanne känner sig för ett tag om hur det kan funka. Det var med all säkerhet diskbråcket som inte gillade den tunga pumpen under många år, jag då dum i skallen fattade inte att jag behövde lägga om min träning. Nu känns det så bra med Easyline och CXworks som är super tungt dessutom. Det har stärkt mig så mycket så nu prövar jag att köra pumpen igen" Hallelelulja moment i kväll måste jag säga:)

Älskar min Yoga och bodybalance, men Pumpen är så Gooooo



En härlig klass förra sommaren på Mälaröträningsverk-Verket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0