Mer semester:)



Vi varvade Rottisar, Jämthund och Akita hejvilt ute på tomten när vi kom. Frejja trivdes väldigt bra i dörren in till huset för full koll skulle jag kalla det:) Här beskådad av sköna Drama!



Vi är ju av naturliga själ väldigt svaga för Elsa" Novas syster" som lever kvar hos Lena och Björn i allra högsta grad<3 Här har vi husbilen i bakgrunden oxå:)



Värdinnan i huset, på väg in för att förbereda glilltillbehör:)



Liten Krut syns lite här.





Björn gillade kan man säga:) Kan man låta bli? Husbilen är <3



Denna plats lotsade Björn oss till. Hallelulja moment:) Tänk om man skrev om denna plats i Husbilsforum. Detta kommer vara våran skatt. Att vi sen kan umgås med Lena och Björn gör ju det hela mer lustfullt endå. Nu kan vi bjuda dom på grillpartyn:)





N´morgonpromenad i den underbara skogen:)



En utflykt till helvetesfallet blev det oxå, dock så har vi Orsa björnpark kvar. Inga hundar fick komma in och vi vågade inte lämna dom i husbilen:(



Nu har ett gäng semester bilder hamnat här på bloggen, har ju tyvär inte fått tillbaka den där blogg jävulen i mig som har skapat min blogg i alla år, men det kommer kanske nu när jag mår såååå bra.
Vi lever sommaren fullt ut just nu. Trots att vi jobbar så myser vi på olika utflykter och happenings:)

Kommentarer
Postat av: Lena

Tänk, det syns liksom på fotona att vi hade trevligt. Och bilderna från Skåne är underbara!

Vi får lov att ses när vi kommer hem igen.

Kram

2012-07-15 @ 13:59:28
URL: http://lenashundar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0