<3 Alla hjärtan!

En fin och spännande dag med intro på Bromma sjukhus. Hoppas att jag ska klara av det tuffa tempot och sysslorna som jag inte har pysslat med på åratal. Har längtat efter att få sätta på mig vita rocken och hänga på mig stetoskopet:) Dagen rusade på i ett högt tempo och jag satt och somnade i stolen i går kväll klockan nio, nyttigt att gnugga dom grå där uppe. Nu återstår det att se om det leder till något fast eller om det ska förbli ett X-tra jobb.

I lördags så rövade vi bort Carol på lite bus, hon blir 50 i Mars och vi kände att det kunde passa med lite bus nu i vintermörkret.
Vi började på Lenas jobb i Sumpan med en härlig lunch och lite skumpa
Fortsatte in till stan mot Clarion Sign där vi sen spenderade ett dygn:)
Efter lite mer skumpa och garv landade vi på Selma SPA uppe på taket:)



Helene, Lena, Carol, Mia och jag i ett vintrigt Stockholm fem ganska galna kvinnor när vi släpps på grönbete:)





Skumpan var genomgående hela dagen:)



Vårat fina hotelrum



Golden hits blev det på kvällen med 80 tals party, underbar mat och härlig stämmning. Carol fick komma  upp på scen och dansa fågeldansen till hennes förfäran:)








Vi vaknade till sol och en härlig hotelfrukost på söndagsmorgonen som avslutade vårat partydygn:)

Nu är det vardag några dagar med jobb och kurering av förkylning. Men till helgen ska David och jag iväg på våran julklapp, en romantisk helg i Gimo på herrgård<3 Passar ju bra nu när det är Alla hjärtans.





Här borde vi få en härlig upplevelse tycker jag:)

Nu ska mina fyrbenta få en ordentlig promenad i snöyran innan det är dax för en av mina pestkvällar på jobbet, pest pga att det toksnöar och jag kör i snitt sex mil på ett pass runt i Bromma, inte kul med snökaos som ett inslag i sina arbetsuppgifter:(

Men man får ta det onda med det goda hela tiden i livet.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0