Hösten är här

Och allt rullar på.....Nedräkning för rivieran med mina två kära ungar, Sandra och jag har varit borta många gånger tillsammans på resor och vi vet att vi funkar ihop. Värre att ha en kille"son" med som kanske inte bara vill sola shoppa osv....Hoppas att vi löser det med bara vara konceptet. Vi har en lägenhet för 6 personer på tre, så utrymme kommer inte saknas:)

Charma den lilla undebara saken som rör om i livet med hälta och stelhet, hon haltar på och vi avaktar att springa till veterinär nu. Hon blir fem månader i morgon och vi håller oss lite coola ett tag, går på känsla:/

Om två veckor flyttar Sandra hemifrån"cry" Till Råcksta in i Fias mammas lägenhet. Fia och Sandra ska ta över efter Lena som flyttar till Jämtland och ska jobba där.
Det kommer säkert bli jättebra på alla sätt och vis, bara jag som har lite ångest över att min dotter är 20 och  vuxen:(


<3<3<3<3<3 Finaste unge, lycka till i flytten.......

Nog för denna gång med bloggandet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0