Bara en massa värme<3<3

  Beslutet att inte ha något alls för att fira min 50 årsdag sprack rejält. Det kom in en del frågor om när och hur man kunde fira mig:) Ok tänkte jag och det blev en middag med runt 25 personer:) Det blev precis som jag tänkt och ville ha det, en massa värme! Nära och kära som åt och drack och förhoppningsvis tyckte att det var trevligt! Med tanke på att jag har många vänner som går under väldigt goa vänner så hoppas jag att ingen tar illa upp för att dom inte vart bjudna. Tror nog att det blivit runt 125 personer i mitt vardagsrum om jag bjudit alla dom som jag velat ha här.

Alla dom fina uppllevelse presenter och fina viner och champagner kommer göra att jag fyller år i ett halvår framöver:) Är så glad och tacksam över allt fint jag fick!! Redan på onsdag börjar jag att gå på fotvård med fiskar som pelar fötterna, efter det så blir jag bjuden av min kusin Anna-lena på Calliente på middag:)
På söndag kommer min finaste Helene och hämtar mig för Hasselludden, middag, massage och övernattning:) Osv....Förutom detta så är det medlemsfest på Träningsverket på fredag med en massa härliga träningskompisar och en massa dans på Jungfrusund:) Lite sömn och sen till min bästaste Annelie på 50 års uppvaktning:) Phu.. Hur ska man orka med allt roligt och underbart??

Om man tänker tillbaka på förra hösten med väntan på operation för både mig och Loke, plus att min älskade dotter skulle ut och resa i en massa månader så känns det som att jag vunnit högt på en triss:)
Livet är som en bergodalbana, upp och ner i en ovisshet som är lika underbar som skrämmande!!
Just nu känns det som det är mest varmt och gott i mitt liv, den vågen rider jag vidare på tror jag.







Mina två finaste.....Fina ord från Sandra i ett tal som fick en tår att trilla<3







Tyvär inte så mycket bilder pga att våran kamera hade lite spunk:( En jätte trevlig kväll iaf tycker jag!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Grattis i efterskott !

2011-11-06 @ 11:17:46
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0