En liten tripp till Umeå:)

Jag och ungarna drog upp mot Umeå 27.5 tidig morgon>>>>Dop av min systerdotter Ellen stog på schemat:) En ganska bra körning upp, trots hällregn. Körde hela sträckan då sonen sov gott i baksätet efter en festnatt:(
Vi landade hos min bror för lite mingel och umgänge med hemgjord pizza:)


Lilla Rebecka som vi nte träffat tidigare, en liten sötnöt.



Sebbe är aldrig rädd för att ta tag i en gura:)

Vi fortsätter mot syrran där jag och Sandra ska bo, Sebbe lämnar vi kvar hos Morbror:)



Sandra och Ellen klickade totti:) Vilka underbara tjejjer tillsammans<3



Min brors familj och Pappa utanför kyrkan.



Ellen får sitt namn:)



Nu är det klart!


Moster har kittat ombyte:)

Efter dopet så var vi bjudna på en middag hos Pappa och Anita. Trevligt:)


En avslappnad helg går mot sitt slut. Pappa bjuder oss alla på säfarsgården. En helt underbar middag. Morsdag firas lite hit och dit:)









Nu sover jag en stund och fortsätter med Umep>>>>>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0