vårkänslor

Ispromenader i solen och vårkänslor som börjar kännas i kroppen. Den kalla känslan som funnits i mig efter en jobbig vinter börjar släppa. Tror att denna tid gjort mig ganska luttrad, ganska tuff, lite för tuff, men bara ibland mot dom och det som inte ger energi, utan tar:(
 


Saknaden efter min lilla skrutt har kanske inte bara varit dålig utan gett mig många tankar om hur glad jag är att hon är där ute med trygghet i ryggen som jag kanske kan ta åt mig av. Är så stolt över henne och Fia som lever sin dröm just nu<3



Här tänkte jag med nära och kära befinna mig på höstkanten och fira den ounvikliga femtioårs dagen. Nice i sin bästa dräkt, med fortfarande varmt vatten och sommarvärme:)




Kan tänka mig sämre sovrum att sova i på sin 50 årsdag "garv" en liten skumpa till frukost i bubbelpoolen kommer sitta fint:)

Ett tag kvar till den resan dock. Sandra och jag ska när hon kommer hem i Maj åka upp och hälsa på mina syskon som båda två fått små härliga flickor nu i vinter. Ser fram mot det mycket. Annars så blir det en sommar hemma på byn. Hoppas på många soldagar, grillkvällar och mys.....



fina<3



fana<3



finaste globertrotters<3



vinterns värmekälla och mysfaktor<3



killarna<3



härlig bild på mitt hjärta i Kambodja<3



Alla hjärtans dag<3






En härlig helg går mot sitt slut, kan inte önska så mycket mer. Kändes kul att blogga:) Dock kunde jag inte lägga alla fina isbilder pga av tekniskt lyte:(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0