Alla hjärtan<3

Tack Marie för ditt inlägg!!!! Alla som läser mina kråkfötter år efter år men inte hittat kommentar knappen??? Kul att få lite feedback!!!!! Nå ja, det finns säkert något bekräftelsesökande som gör att jag fortfarande skriver några rader här då och då:)



I kväll har dessa två underbara varelser ätit vildsvin med oss, försökte tänka Toscana" det gick ganska bra, vi åt en del vildsvin i Toscana när vi var där och det måste tillagas med en viss känsla.
'
Nu ska jag bara flippa och berätta att min livsglädje kommit tillbaka efter all skit som varit:) Säger som kungen, Nu vänder vi blad:) Vet knappt var jag ska lägga min energi som sprudlar..... Men en del skidåkning har det blivit i helgen iaf.
Mer possitiv info är att Loke läker bra, han börjar bli mer en den hund han var innan, tycker Bigge iaf som inte fattar ett dugg av att  det är ok att mysa tillsammans utan morr...

Vill skicka ett <3 till min älskade dotter som är på väg till kambodja just nu:) Tänker inte ens hamna i oro nästet, ni klarar er fint<3

Vårkänslor:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0