dålig bloggare!

Tror att jag passerat blogg åldern:) Ojjj vad min blogg betytt mycket för mig..... Ingen kan förstå hur mycket känslor, ångest, glädje, frustration och kanske bekräftelse behov som sprudlat här genom åren:) :( På gott och ont. Har dock aldrig ångrat ett ord jag knystat här. Utan min blogg vet jag inte hur jag tagit mig genom Novas sjukdom och död, eller tuff tid på en sjuk arbetsplats, eller osv........ MEN känner att jag inte alls har energin att lägga hela mitt livs känslor här länge på samma sätt. I dag är facebook ett forum där man umgås, pratar och har en dialog som på ett sätt tar bort ett bloggbehov.

Kommer inte lägga ner bloggen på något sätt utan ser den som vanligt som min dagbok och terapi i livet, har förvaltat dom sista åren här som en biografi av Susannes liv på gott&ont. Har en underbar nivå av läsare trots allt på några få personer som gillar att följa mig med familj och hundar på en resa genom vårat liv:)
Får se hur det yttrar sig med förändring av mitt bloggande!


I dag har jag haft besök av Bigges älskade moster Q-ni med matte:) SOL och en mysig dag! Kvällen blev go med stark soppa och son& man vid bordet:) Två långa samtal i luren med goa vänner  tog nästan hela kvällen i anspråk men det måste funka med vanlig telefoni också:)

Ska se om jag hittar en fin bild på min älskade Nova att lägga nu när hon varit borta ett år från oss.



Denna bild är tuff att lägga!!!! Men sista tiden var sju helvetes tuff!
Jag saknar denna underbara hund varje  dag hela tiden, Livet är som det är, man vet  aldrig vad som väntar bakom hörnet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0