Mer bilder från studenten

Fick lite mer bilder av Susanna från Sandras student, kul med andras bilder tycker jag, då jag inte hann med så mycket fotande på den stoora dagen.
Annars så rullar det på här på villan med allt och inget just.
Midsommar närmar sig och jag ser fram mot att få träffa goa vänner och ha en mysig dag och kväll.

Sandras pojkvän skymtar i bakgrunden!

Fina presenter:)

glad svärmor och svägerska!

liten kusin:)



Den här bilden älskar jag bara<3





Bigge blir erbjudden en citronklyfta:(

Morbror Ronny!





Theo med sin mormor och sandras farmor!



Tack Susanna för dina bilder och tack för att ni kom! Vilken magisk kväll det är, så stilla när jag ser ut över golfbanan och ett ljus som är så vackert, årets längsta dag idag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0