Party, Party

Kvällen före nyår hade vi en liten träff med gamla vänner från Tyresö. Sari och jag träffades utanför min gamla port vid Mariatorget, kändes nostalhiskt att titta in där och jag tyckte det såg så litet ut. Det är nog jag som blivit större förmodligen:) Efter en liten Kina middag träffade vi dom andra tappra som vågade sig ut kvällen före nyårsafton.



några suddiga bilder



på Sari, Karin, Peter och Gittan

Många glada skratt och minnen präglade denna kväll! på Rival, Mariatorget!


Nyårsafton hos Helene och Lasse!

Suddiga bilder igen:(



Så här dåliga bilder brukar det inte bli med min mobil i vanliga fall. Sandra har lagt beslag på kameran under sitt lov så vi får hålla till godo med att få några suddiga B bilder!

Vi hade en helt otroligt roligt på nyår i alla fall. Tack Helene och Lasse för ytterligare en härlig nyårsfest!

Nu är det dags att åka och jobba så det blir inte så mycket text i dag

GOD FORTSÄTTNING TILL ALLA GLADA:) OCH KÄRA<3

 


Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt glada bilder !



Ha ett fortsatt bra nytt år !



kram

2010-01-02 @ 15:39:59
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Boris

vad tycker du om min top 20 bästa låtar från 2009 på min blogg :)?

lämmna gärna en kommentar :)(L)

2010-01-02 @ 16:30:03
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0